At arbejde med signalord i 2. klasse
Tid, vægt og længde – et forløb i 2. kl.
Introduktion til statistik i 2. klasse
Omkreds og areal i 2. klasse
At lære at gange – et forløb til 2.klasse
Et kort forløb om minus – til 2. klasse
Talkendskab i 2. klasse – skydeskiver og ærteposer
Vinkler på 6. årgang
Ligninger på 6. årgang
Algebra på mellemtrinnet
Udvikling af matematikfaglige begreber
Store tal
Mine tal i 2. klasse
Kvadrat- og kubiktal
Matematikkonferencer (og tests)
Videre med plusstrategier – et kort forløb til 1. klasse
Et år uden bogsystem i 1. klasse
Målestoksforhold og “Miniarkitekt”
1 meter – Hvor meget er det
Talkendskab i 1. klasse – Når undervisningen foregår ude
Måling og omsætning
Procent
Udematematik
Hop på toget
Spil Mat-fact i undervisningen
Temaforløb og faglig læsning
Statistik på 5. årgang
Regnehierarkiet
Cirklen
Faglig læsning med figurer
Mattips faglige forløb
“Arealspillet” på 4. årgang
Koordinatsystemet på gulvet
Bevægelse med “Talstafet”
Matematikstrategi: Chunking
Tabeldødbold
Evaluering: Matematikken på midten
Decimaltal på 4. årgang
Evaluering i praksis: Tip 13