Blogindlæg

At arbejde med signalord i 2. klasse
At arbejde med signalord i 2. klasse
At arbejde med signalord i 2. klasse
Tid, vægt og længde – et forløb i 2. kl.
Tid, vægt og længde – et forløb i 2. kl.
Tid, vægt og længde – et forløb i 2. kl.
Introduktion til statistik i 2. klasse
Introduktion til statistik i 2. klasse
Introduktion til statistik i 2. klasse
Omkreds og areal i 2. klasse
Omkreds og areal i 2. klasse
Omkreds og areal i 2. klasse
At lære at gange – et forløb til 2.klasse
At lære at gange – et forløb til 2.klasse
At lære at gange – et forløb til 2.klasse
Et kort forløb om minus – til 2. klasse
Et kort forløb om minus – til 2. klasse
Et kort forløb om minus – til 2. klasse
Talkendskab i 2. klasse – skydeskiver og ærteposer
Talkendskab i 2. klasse – skydeskiver og ærteposer
Talkendskab i 2. klasse – skydeskiver og ærteposer
Vinkler på 6. årgang
Vinkler på 6. årgang
Vinkler på 6. årgang
Ligninger på 6. årgang
Ligninger på 6. årgang
Ligninger på 6. årgang
Algebra på mellemtrinnet
Algebra på mellemtrinnet
Algebra på mellemtrinnet
Udvikling af matematikfaglige begreber
Udvikling af matematikfaglige begreber
Udvikling af matematikfaglige begreber
Store tal
Store tal
Store tal
Mine tal i 2. klasse
Mine tal i 2. klasse
Mine tal i 2. klasse
Kvadrat- og kubiktal
Kvadrat- og kubiktal
Kvadrat- og kubiktal
Matematikkonferencer (og tests)
Matematikkonferencer (og tests)
Matematikkonferencer (og tests)
Videre med plusstrategier – et kort forløb til 1. klasse
Videre med plusstrategier – et kort forløb til 1. klasse
Videre med plusstrategier – et kort forløb til 1. klasse
Et år uden bogsystem i 1. klasse
Et år uden bogsystem i 1. klasse
Et år uden bogsystem i 1. klasse
Målestoksforhold og “Miniarkitekt”
Målestoksforhold og “Miniarkitekt”
Målestoksforhold og “Miniarkitekt”
1 meter – Hvor meget er det
1 meter – Hvor meget er det
1 meter – Hvor meget er det
Talkendskab i 1. klasse – Når undervisningen foregår ude
Talkendskab i 1. klasse – Når undervisningen foregår ude
Talkendskab i 1. klasse – Når undervisningen foregår ude
Måling og omsætning
Måling og omsætning
Måling og omsætning
Procent
Procent
Procent
Udematematik
Udematematik
Udematematik
Hop på toget
Hop på toget
Hop på toget
Spil Mat-fact i undervisningen
Spil Mat-fact i undervisningen
Spil Mat-fact i undervisningen
Temaforløb og faglig læsning
Temaforløb og faglig læsning
Temaforløb og faglig læsning
Statistik på 5. årgang
Statistik på 5. årgang
Statistik på 5. årgang
Regnehierarkiet
Regnehierarkiet
Regnehierarkiet
Cirklen
Cirklen
Cirklen
Faglig læsning med figurer
Faglig læsning med figurer
Faglig læsning med figurer
Mattips faglige forløb
Mattips faglige forløb
Mattips faglige forløb
“Arealspillet” på 4. årgang
“Arealspillet” på 4. årgang
“Arealspillet” på 4. årgang
Koordinatsystemet på gulvet
Koordinatsystemet på gulvet
Koordinatsystemet på gulvet
Bevægelse med “Talstafet”
Bevægelse med “Talstafet”
Bevægelse med “Talstafet”
Matematikstrategi: Chunking
Matematikstrategi: Chunking
Matematikstrategi: Chunking
Tabeldødbold
Tabeldødbold
Tabeldødbold
Evaluering: Matematikken på midten
Evaluering: Matematikken på midten
Evaluering: Matematikken på midten
Decimaltal på 4. årgang
Decimaltal på 4. årgang
Decimaltal på 4. årgang
Evaluering i praksis: Tip 13
Evaluering i praksis: Tip 13
Evaluering i praksis: Tip 13